eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany › Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast
    wymiany
    Date: Sun, 14 Feb 2010 10:38:25 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <hl8gah$aiq$1@news.onet.pl>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <hl6gat$3ud$1@news.onet.pl>
    <b...@a...googlegroups.com>
    <4b771462$1@news.home.net.pl>
    <d...@h...googlegroups.com>
    <hl8ec5$65d$1@news.onet.pl>
    <0...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: daf145.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266140305 10842 83.23.5.145 (14 Feb 2010 09:38:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 09:38:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <0...@l...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:627794
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-14 10:32, BoB77 pisze:

    >> W obecnym stanie prawnym telewizor musisz dostarczyć na swój koszt, a
    >> jak reklamacja zostanie uznana, koszt zostanie zwrócony przez sprzedawcę.

    > Co w takiej sytuacji zrobic? Zawiezc telewizor do sklepu i zazadac
    > pokwitowania przyjecia mimo, iz zlozylem juz drugie pismo z prosba o
    > wymiane?

    Tak.

    > Poniewaz sklep ma swoj transport w pierwszym pismie napisalem, gdzie
    > sprzet sie znajduje i poprosilem o kontakt celem odbioru lub
    > uzgodnienia szczegolow dostawy. Sklep w odpowiedzi nie napisal mi
    > jasno, ze odrzuca reklamacje bo nie dostarczylem sprzetu.

    Ale Ty wcale nie złożyłeś reklamacji. :(
    Jeżeli Twoim obowiązkiem jest dostarczenie towaru do sklepu to tak długo
    jak go nie dostarczysz sklep się będzie bronił że owszem, informowałeś
    ich o problemach ale nie dałeś szansy na ich usunięcie. :(
    To, czy sklep ma transport czy nie to drugorzędna sprawa - mogą wykonać
    odpłatną usługę transportu telewizora albo i nie.
    A że wizerunek sklepu cierpi - cóż, ich ryzyko. :(

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1