    From: "-->pinio<--" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja pieca CO
    Date: Sat, 25 Nov 2006 20:46:34 +0100

    Roszczeń reklamacyjnych mozna się domagać wyłacznie wtedy kiedy kocioł nie
    jest zgodny ze specyfikacją techniczną!!!! To że nie ma kanału wyczystnego
    użytkownik powinien zauważyc przed kupnem kotła,jako że jest to istotny
    element kotła-jeśli tego nie zauważył-to przyjął stan faktyczny!! Proponuje
    sprawdzić instrukcje obsługi kotła-czy jest tam rysunek techniczny(w
    większości kotłów jest)i czy jest na nim uwzględniona wyczystka której w
    Pana kotle brak-jeśli jej nie ma to nie ma Pan żadnych postaw reklamowania
    kotła!!!! Zasada jest prosta-mogę sobie zrobić kocioł bez jakiejkolwiek
    wyczystki i otrzymać na to wszelkie certyfikaty-problem czyszczenia?? To
    zazwyczaj pozostaje w gestii użytkownika!! Per-Eko to niestety odłam dobrze
    znanego nam Zębca(czyli szajs w innym wydaniu)!!!
    Przykro to mówić ale nie ma Pan żadnych szans na uzyskanie roszczenia
    reklamacyjnego-zwłaszcza że przy kotle z zasobnikiem zanieczyszczenia są tak
    znikome że spokojnie bez jakiegokolwiek czyszczenia "przeżyje" on ustawowe 2
    lata gwarancji!!!!
    Moja rada-Kupować kotły sprawdzone a nie produkt który jest na rynku
    zaledwie od 2 lat(i to jeszcze z kolebki marketowskiego Zębca)!!!!