eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Date: Tue, 22 Mar 2016 18:47:23 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    <56f07c24$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncqs01$51v$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <ncqt6i$68f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <ncqv31$n7o$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ncr0ei$oi8$1@node2.news.atman.pl> <ncrtv3$e42$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-152-19-41.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1458668851 11960 37.152.19.41 (22 Mar 2016 17:47:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Mar 2016 17:47:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.0
    In-Reply-To: <ncrtv3$e42$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754674
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-22 o 18:04, re pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "Liwiusz"
    >
    >>
    >>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
    >> Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
    >> Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
    >> To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?
    >
    > Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
    > oświadczeń woli.
    > ---
    > Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?

    Takie, że oświadczenie woli musi dość do podmiotu, któremu chcemy się
    oświadczyć.

    Wyobraź sobie na przykład, ze coś ci oświadczam przez sms wysłany na
    kartę twojego rutera internetowego. Twój ruter, twoja karta, sms
    doszedł, ale przecież nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli.

    Plus to co już pisałem - zapisy umowne mogą określać szczegółowy sposób
    składania reklamacji.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1