eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • X-Received: by 10.140.20.66 with SMTP id 60mr713859qgi.0.1458557474188; Mon, 21 Mar
    2016 03:51:14 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.20.66 with SMTP id 60mr713859qgi.0.1458557474188; Mon, 21 Mar
    2016 03:51:14 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!y89no8407662qge.0!news-out.google.com!h70n
    i287qge.0!nntp.google.com!y89no8407657qge.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 21 Mar 2016 03:51:14 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 21 Mar 2016 10:51:14 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754635
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 09:09:56 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > I to wydaje się być podstawowym pytaniem: kieszonkowy odtwarzacz >czy lodówka?
    Bez znaczenia
    Dla potrzeb dyskusji przyjmijmy że przedmiot został dostarczony do sklepu
    stacjonarnego.
    Reklamacje została złożona poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej
    firmy,
    Jedyna odpowiedź jaką dostałem to taka że mam pisemną reklamacje złożyć do sklepu
    gdzie był kupiony towar
    Wg mnie nie jest to odpowiedź na moja reklamację i jeśli minie 14dni i nie dostanę
    żadnej innej odpowiedzi uznam że moje żądanie(wymiana towaru) zostało zaakceptowane
    Czy mam rację?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1