eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • X-Received: by 10.140.32.74 with SMTP id g68mr635781qgg.3.1458413704087; Sat, 19 Mar
    2016 11:55:04 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.32.74 with SMTP id g68mr635781qgg.3.1458413704087; Sat, 19 Mar
    2016 11:55:04 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.n
    et!news.glorb.com!av4no1309141igc.0!news-out.google.com!b22ni33qge.1!nntp.googl
    e.com!w104no7528851qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 19 Mar 2016 11:55:03 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.23.248.112;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.23.248.112
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 19 Mar 2016 18:55:04 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754604
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 19 marca 2016 19:44:14 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    >
    > > Zakupiony został w sklepie stacjonarnym pewnej sieci sieci handlowej
    > > pewien sprzęt. Sieć ta ma rownież sklep internetowy oraz strone
    > > internetową. Poprzez zakładkę "kontakt" na stronie firmy zgłosiłem
    > > reklamacje domagając się wymiany sprzętu ew zwrotu gotówki. Dostałem
    > > odpowiedż że reklamację powinienem złożyć w sklepie stacjnarnym Wg
    > > mnie złożyłem reklamacje prawidłowo i czekm 14 dni na odpowiedż. Jeśli
    > > nie odpowiedzą to znaczy że powinni uzna moje roszczenie i wymienic
    > > sprzęt ew zwrócić gotówkę. Czy mm rację czy jednk zgłaszać jak radzą
    > > pisemnie do stacjonarnego sklepu/
    > >
    > Chyba troche za mało danych ale co do zasady jak kupiłes w stacjonarnym to
    > chyba tma powinienes reklamowac.
    Może nieprecyzyjnie opisałem- kupiłem w sklepie a reklamacje wysłałem via net zamiast
    np Pocztą Polska. Przez formuarz kontaktowy na stronie internetowej firmy.

    > Piszesz, ze złozyłes reklamacje pisemnie (na jakiej podstawie - gwarancja
    > czy uprawnienia ustawowe?).
    Upranienia...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1