eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówkaRe: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Date: Tue, 5 Jun 2012 14:58:47 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 33
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl> <jqiqtq$ko5$2@inews.gazeta.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jqku6g$vcc$1@news.task.gda.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql0c3$dj6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.16.19.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338908327 18734 79.173.16.19 (5 Jun 2012 14:58:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jun 2012 14:58:47 +0000 (UTC)
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-User: budzik62
    X-Antivirus: avast! (VPS 120605-0, 2012-06-05), Outbound message
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704658
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail t...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >
    >> Plis, zostawcie temat potwierdzenia wysłania.
    >> Interesuje mnie aspekt prawny - czy reklamacja wysłąna do kablówki
    >> pozostająca przez X dni bez odpowiedzi jest traktowana jak uznana?
    >> Po ilu dniach?
    >> Jak będzie trzeba, to wyślę poczta - interesuje mnie tylko sama
    >> kwestia uznania reklamacji bez odpowiedzi.
    >
    > Żeby odczepić się od potwierdzenia trzeba mieć niepodważalny dowód
    > wpływu reklamacji: najmocniejsza jest adnotacja "wpłynęło dnia..." i
    > podpis, czyli zanieść pieszo...
    >
    > Liczba dni na rozpatrzenie reklamacji powinna być zawarta w
    > regulaminie.
    >
    mistrzu, a czytałeś pytanie?
    prosiłem aby zapomnieć o kwestii potwierdzenia otrzymania.
    Dla łatwiejszych rozważań możemy założyć, że list wysyłam poczta tradycyjną
    a nie mailową.
    ok?

    To teraz pytanie - co mówi o terminie rozpatrzenia i ewentualnym uznaniu
    reklamacji za uznaną (jeżeli brak odpowiedzi) prawo.
    Nie pytam o ichni regulamin, bo on na pewno tej kwestii nie reguluje, a
    poza tym jest dokumentem niższej rang niż ustawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1