eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    Date: Mon, 12 Sep 2011 13:11:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <4...@m...cs.put.poznan.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <4e65d026$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061115380.2196@quad>
    <4e65ea3a$0$3506$65785112@news.neostrada.pl> <j44q4j$u4h$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061439210.3716@quad> <j4553j$f03$1@news.onet.pl>
    <j459rj$55u$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1109062111540.696@quad>
    <a...@m...cs.put.poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109090014100.1552@quad>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    <j4kdl4$eio$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-95-40-102-70.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1315826118 22436 95.40.102.70 (12 Sep 2011 11:15:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Sep 2011 11:15:18 +0000 (UTC)
    X-User: masel
    In-Reply-To: <j4kdl4$eio$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
    Thunderbird/6.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687760
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-12 09:51, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Maseł pisze:
    >>> Jakoś nie dziwię się, że sprzedawca nie jest chętny obsługiwania
    >>> roszczeń wobec towarów których on *nie* sprzedał.
    >>
    >> tez mnie to nie dziwi - jest wiele przedmiotow tego typu, ktore:
    >> - sa male,
    >> - zapakowane tak, ze bez zniszczenia opakowania nie da sie na nich
    >> nakleic stickera,
    >> - naklejony sticker odpadlby po 2 dniach uzytkowania
    >> - do tego nie posiadaja numerow seryjnych
    >> (na przyklad pendrajwy i inne duperele). Wiec nakleja sie sticker na
    >> opakowaniu, do tego liczy sie na to, ze niewielkie jest
    >> prawdopodobienstwo, ze klient ma identyczny produkt kupiony gdzie
    >> indziej i przyjdzie z "naszym" opakowaniem i "nienaszym" produktem....
    >
    > A teraz - jaka różnica będzie między posiadaniem faktury/paragonu
    > wystawionego na zakup tego urządzenia, a stikerem? Jaką stiker daje
    > przewagę przy chęci zrobienia podobnego oszustwa?

    Juz Gotfryd napisal - chodzi o statystyke. Najdluzej przechowuje sie
    faktury (bo sa u ksiegowej w segregatorze). Paragony tez ludzie trzymaja
    w roznych pudelkach, czy w szyfladzie w lodowce, a pudelko... Pudelko
    zawadza i sie je wyrzuca. Dalej jest juz prosto- nie a pudelka, nie ma
    gwarancji :-)

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1