eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja Ford › Re: Reklamacja Ford
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.tpinter
    net.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: p1w <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja Ford
    Date: Wed, 15 Mar 2006 21:17:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <dv9sof$lur$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dv8tvp$3ts$1@news.task.gda.pl> <dv9hk1$bte$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ajh106.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1142453839 22491 83.25.241.106 (15 Mar 2006 20:17:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Mar 2006 20:17:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <dv9hk1$bte$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:374298
    [ ukryj nagłówki ]



    Krzysztof wrote:
    > Byl bity i nienaprawiany w aso, czy nie robiles wymaganych corocznych
    > "przegladow blacharskich" ?
    > Jezeli jedno lub drugie jest powodem odmowy to raczej marne szanse.
    >
    > K.
    >
    >
    Chodzi właśnie o te przeglądy blacharskie. Kiedy regularnie na nie
    uczęszczałem to "zapominali" mi wpisywać więc się domagałem i wpisywali,
    ale raz się nie dopomniałem.
    Są dwie kwestie. Obie wszystkim zainteresowanym znane na całym świecie.
    Jedna to korozja klapy tylnej i dolnych krawędzi drzwi wskutek błędnego
    zabezpieczenia zgrzewów ( powinno być naprawiane w ramach akcji
    serwisowej a nie na żądanie klientów ), a druga to odpadanie lakieru z
    powierzchni nie skorodowanych, tzn po prostu odpada lakier a pod spodem
    błyszczący metal.
    Trzeba by wykazać że korozja i tak była nieunikniona i nic tu nie mają
    do rzeczy przeglądy blacharskie. Podobno istnieje jakiś przepis unijny,
    który też definiuje tą kwestię. Podobnie w drugiej kwestii.
    No i jeszcze mały prywatna dygresja. Ktoś powinien w końcu przytrzeć
    uszu temu koncernowi, który traktuje Polskę i jej obywateli jak
    bantustan. Myślę że w innych krajach sobie tak nie pozwalają. Płacą
    prezesowi w Polsce od ilości nabitych klientów ?
    Reasumując jest potrzebny "młody wilk" prawniczy, który nie bedzie się
    bał zadrzeć z koncernem, który też ma na pewno dobrych ludzi.
    Jest kasa do wzięcia, choć nie ukrywam, mam nadzieję w razie wygranej ją
    później odzyskać. Też pytanie czy jest na to szansa ?
    Powiedzcie czy to nie jest jakieś "science fiction", wygórowane
    wymagania, są tacy ludzie w tym kraju co się tego podejmą ?
    Pozdrawiam wszystkich.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.03.06 20:20 p1w

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1