  • 1. Data: 2006-03-15 11:32:42
    Temat: Reklamacja Ford
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Czy ktoś pomoże wskazać kancelarię prawniczą wyspecjalizowaną w
    wyekzekwowaniu gwarancji na powłokę lakierniczą od firmy Ford ?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-03-15 11:39:19
    Temat: Re: Reklamacja Ford
    Od: j...@o...pl

    Watpie czy taka znajdziesz, za wczesnie w naszym kraju na ten etap
    specjalizacji ... bo za malo jest tego typu spraw. Poszukaj w swoim
    miescie radcy prawnego, który mialby smykalke techniczna i
    potrafil sie szybko doszkolic z technicznych rzeczy.

  • 3. Data: 2006-03-15 11:46:29
    Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl>

    > Czy ktoś pomoże wskazać kancelarię prawniczą wyspecjalizowaną w
    > wyekzekwowaniu gwarancji na powłokę lakierniczą od firmy Ford ?

    Jeżeli Ford jest na gwarancji to nie ma podstaw aby jej nie przyjąć.
    Są serwisy Forda, które zajmują się blacharka, tak napewno jest Gdyni.
    Proponuję zadzwonić do centrali Forda w Warszawie za skargą i napewno to
    pomoże.

  • 4. Data: 2006-03-15 11:52:49
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Maggie wrote:

> [...]
    > Są serwisy Forda, które zajmują się blacharka, tak napewno jest Gdyni.
    > Proponuję zadzwonić do centrali Forda w Warszawie za skargą i napewno to

    Nie pomoże, otrzymałem już pismo z Warszawy z centrali.

  • 5. Data: 2006-03-15 11:57:47
    Od: j...@o...pl

    wspólczuje, zatem pozostaje proces, poszukaj dobrego radcy prawnego

  • 6. Data: 2006-03-15 12:05:59
    Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl>

    Użytkownik "p1w" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomoże, otrzymałem już pismo z Warszawy z centrali.

    Rozumiem, ze auto było kupowane w salonie, skoro jest na gwarancji?
    Rozumiem, że gwarancja jest aktualna?

    Jeżeli tak, to dziwi mnieich podejście. Ja jednak bym dociekała kontaktu
    telefonicznego z prezesam a nie z Paniami z działu handlowego.

  • 7. Data: 2006-03-15 12:31:48
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Maggie wrote:

> [...]
    >
    > Jeżeli tak, to dziwi mnieich podejście. Ja jednak bym dociekała kontaktu
    > telefonicznego z prezesam a nie z Paniami z działu handlowego.

    Dzięki za dobre słowo, ale nie mam czasu się tym sam zajmować, potrzebni
    fachowcy.

  • 8. Data: 2006-03-15 12:56:23
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > Jeżeli tak, to dziwi mnieich podejście. Ja jednak bym dociekała kontaktu
    > telefonicznego z prezesam a nie z Paniami z działu handlowego.

    Mnie już takie podejście nie dziwi. Przerabiałem ten temat. Po długiej
    kalkulacji sprawa sądowa czy inne wyjście - wybraliśmy inne wyjście, czyli
    sprzedaż samochodu. Od tamtej pory mogę wszystkim zainteresowanym doradzić -
    od badziewia zwanego Fordem trzymajcie się jak najdalej. Wyjdzie to wam na
    dobre.
    Podejrzewam, że nie istnieją kancelarie specjalizujące się w tej tematyce.
    Spróbuj dowiedzieć się czegoś poprzez rzeczoznawców samochodowych

    Grzech

  • 9. Data: 2006-03-15 13:11:35
    Od: p1w <p...@w...pl>

  • 10. Data: 2006-03-15 13:50:06
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    opisz sytuacje to moze poradzimy czy warto w ogole wybrac sie do kancelarii
    . kancelaria zawsze sprawe poprowadzi nawet jak od razu widac ,ze przegrana.

    pozdrawiam