  • Data: 2006-03-15 17:34:27
    Temat: Re: Reklamacja Ford
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byl bity i nienaprawiany w aso, czy nie robiles wymaganych corocznych
    > "przegladow blacharskich" ?
    > Jezeli jedno lub drugie jest powodem odmowy to raczej marne szanse.

    W egzemplarzach sprzedawanych w Polsce do któregoś roku w książce
    gwarancyjnej ani w innych dokumentach nie było zapisu, że coroczny przegląd
    blacharski jest obowiązkowy. Zapis ten pojawił się później. Ford twierdził,
    że przeglądy te cały czas mnie obowiązywały. W mojej książce tego zapisu nie
    było. Na tym opierałem roszczenie o naprawę samochodu. Wziąłem pod uwagę
    wiek samochodu i mobilność Warszawskich sądów. Stwierdziłem, że mi się to
    nie opłaca. Koledze który zaczął wątek może się opłacać.

    Grzech