  • Data: 2006-03-15 12:56:23
    Temat: Re: Reklamacja Ford
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli tak, to dziwi mnieich podejście. Ja jednak bym dociekała kontaktu
    > telefonicznego z prezesam a nie z Paniami z działu handlowego.

    Mnie już takie podejście nie dziwi. Przerabiałem ten temat. Po długiej
    kalkulacji sprawa sądowa czy inne wyjście - wybraliśmy inne wyjście, czyli
    sprzedaż samochodu. Od tamtej pory mogę wszystkim zainteresowanym doradzić -
    od badziewia zwanego Fordem trzymajcie się jak najdalej. Wyjdzie to wam na
    dobre.
    Podejrzewam, że nie istnieją kancelarie specjalizujące się w tej tematyce.
    Spróbuj dowiedzieć się czegoś poprzez rzeczoznawców samochodowych

    Grzech