  • Data: 2003-03-25 23:27:59
    Temat: Re: Rejestrowanie działalności w innym miejscu niż mieszkam.
    Od: "Jerzy Hołda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. jak właśściciel się dowie? Pytanie czy właściciel ma wątpliwości do
    > rpowadzenia działalności w tym mieszkaniu czy do zarejestrowania
    > działalności.
    Nie zgadza się na zarejestrowanie działalności, a co za tym idzie, na
    prowadzenie jej w tym mieszkaniu.

    > Piszesz o prowadzeniu
    > włąściciel nie ma jak się dowiedzieć czy firmę masz i gdzie zarejestrowaną
    > jeżeli to ma być działalność gospaodarcza to w Urzędzie Miejskim nie
    pytają
    > się o to gdzie ma być rejestrowana działalność - spisują tylko numer
    dowodu
    To wiem. Chodzi mi raczej o skarbowy i o rozliczanie się - odpisywanie
    abonamentu. Ale o tym poniżej

    > jak chcesz prowadzić działalność właśnie tam a rejestrowac gdzie indziej
    > i tak właściciel zauważy że masz szyldy czy jakieś tam
    Nie będzie szyldów. ale nie zależy mi na tym żeby robic to za jego plecami.
    Nie ma problemu (dla mnie) żeby zarejestrować działalność w miejscu stałego
    pobytu.

    Jeżeli to jest jakies rozwiązanie to moge się na tym mieszkaniu nie meldować
    czasowo, tylko zarejestrować działalność w miejscu mojego jedynego, stałego
    pobytu.

    > a czemu nie
    No to spoko. jest to gdzieś apisane?? jakis paragrafy i takie tam...?

    > a nie możesz na firme? Jak będziesz miał na fakturze NIP i tylko imie i
    > nazwisko to za zgodą US możesz sobie odliczać
    Właściciel musi podpisać zgodę. Jak zobaczy że na zgodzie jest firma to się
    nie podpisze (taki jest dziwny i już)

    pozdrawiam
    jerzy