    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin uczelniany - obligatoryjnosc decyzji dziekana
    Date: Sun, 10 May 2009 16:22:35 -0500

    Krzych wrote:
    > Witam,
    >
    > Po przeczytaniu regulaminu studiow zaczela zastanawiac mnie jedna rzecz.
    > Czy wg. ponizszego fragmentu regulaminu dziekan na obowiazek podjecia
    > decyzji okreslonej w ust. 1 pkt 2) lub 3) jesli student zlozyl wniosek
    > opisany w ust 2. (oczywiscie jesli nie ma innych przeciwskazan wynikajaych z
    > pozostalych punktow regulaminu)
    > Wiem jak to wyglada w praktyce. Ale czy to wynika z dobrej woli, czy po
    > prostu w swietle regulaminu dziekan na taki obowiazek.
    >
    > Fragment wspomnianego regulaminu
> [...]
    Z tego wynika tylko, że jak student wniosku nie złożył to decyzji
    takowej sam z siebie dziekan podjąć nie może.
    Może wybrac inne mozliwosci, ale nie te ktore wymagaja wniosku studenta.

    Jesli student wniosek zlozyl to dziekan ma wiecej mozliwosci, ale nie ma
    obowiazku podjecia decyzji jak we wniosku studenta,