  • 1. Data: 2009-05-06 07:36:59
    Temat: Regulamin uczelniany - obligatoryjnosc decyzji dziekana
    Od: "Krzych" <k...@o...pl>

    Witam,

    Po przeczytaniu regulaminu studiow zaczela zastanawiac mnie jedna rzecz.
    Czy wg. ponizszego fragmentu regulaminu dziekan na obowiazek podjecia
    decyzji okreslonej w ust. 1 pkt 2) lub 3) jesli student zlozyl wniosek
    opisany w ust 2. (oczywiscie jesli nie ma innych przeciwskazan wynikajaych z
    pozostalych punktow regulaminu)
    Wiem jak to wyglada w praktyce. Ale czy to wynika z dobrej woli, czy po
    prostu w swietle regulaminu dziekan na taki obowiazek.

    Fragment wspomnianego regulaminu
    1. W stosunku do studenta, ktory nie zaliczyl semestru lub roku, dziekan
    podejmuje decyzje o 1. 2. 3.

    2. Decyzje, o ktorych mowa w ust. 1 pkt 2) i 3), dziekan *podejmuje na
    wniosek studenta* (...)

    R.
    k.

  • 2. Data: 2009-05-10 21:22:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzych wrote:
> [...]
    > podejmuje decyzje o 1. 2. 3.
    >
    > 2. Decyzje, o ktorych mowa w ust. 1 pkt 2) i 3), dziekan *podejmuje na

    Z tego wynika tylko, że jak student wniosku nie złożył to decyzji
    takowej sam z siebie dziekan podjąć nie może.
    Może wybrac inne mozliwosci, ale nie te ktore wymagaja wniosku studenta.

    Jesli student wniosek zlozyl to dziekan ma wiecej mozliwosci, ale nie ma
    obowiazku podjecia decyzji jak we wniosku studenta,