  • Data: 2009-05-06 07:36:59
    Temat: Regulamin uczelniany - obligatoryjnosc decyzji dziekana
    Od: "Krzych" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Po przeczytaniu regulaminu studiow zaczela zastanawiac mnie jedna rzecz.
    Czy wg. ponizszego fragmentu regulaminu dziekan na obowiazek podjecia
    decyzji okreslonej w ust. 1 pkt 2) lub 3) jesli student zlozyl wniosek
    opisany w ust 2. (oczywiscie jesli nie ma innych przeciwskazan wynikajaych z
    pozostalych punktow regulaminu)
    Wiem jak to wyglada w praktyce. Ale czy to wynika z dobrej woli, czy po
    prostu w swietle regulaminu dziekan na taki obowiazek.

    Fragment wspomnianego regulaminu
    1. W stosunku do studenta, ktory nie zaliczyl semestru lub roku, dziekan
    podejmuje decyzje o 1. 2. 3.

    2. Decyzje, o ktorych mowa w ust. 1 pkt 2) i 3), dziekan *podejmuje na
    wniosek studenta* (...)

    R.
    k.