  • Data: 2020-10-10 00:07:03
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2020 o 19:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No, od tego to jakby niedaleko do stwierdzenia, ze normalne jest, ze
    > populacji jest jakis promil pedofili,

    I co cię tak dziwi?
    Przecież tak jest.

    Jest też jakiś promil agresywnych i niebezpiecznych dla innych ludzi
    chorych psychicznie. Nie dziwi cię, że ich się izoluje?

    W przeciwieństwie do homoseksualistów pedofile gwałcący dzieci są
    niebezpieczni.

    > wiec czemu tak najezdzasz na
    > klechy ? :-)

    Może dlatego, że nie spałem na lekcjach historii i dlatego, że chronią
    pedofilów.
    Oczywiście, że nie wszyscy chronią, ale jeżeli wiesz, że jesteś
    członkiem organizacji robiącej nagonkę na homoseksualistów, szerzącej
    nienawiść do innych ludzi i chroniącej pedofilów, to tłumaczenie, że
    tylko zamiatałeś podłogi jest zwyczajnie idiotyczne.

    Tu masz to wyjaśnione lepiej:
    https://www.youtube.com/watch?v=7hFBXQiJGMU

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr