  • Data: 2020-10-09 22:48:37
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2020 o 22:02, A. Filip pisze:

    > Nie naigrywaj się z jego głębokiej wiary w pedofilię szalejącą
    > szczególnie w KRK.

    Ja się nie naigrywam. Staram się rozdzielić wiarę w to zjawisko od
    wiedzy i uzmysłowić mu, że wbrew pozorom nie ma na to dowodów. To nie
    znaczy, ze pedofilii nie ma, albo, ze tych dowodów nie ma. Natomiast,
    jeśli chcemy dyskutować merytorycznie, to opierajmy się na jakiś
    sensownych przesłankach.

    Jeśli nawet wróżę z fusów, czyli liczę sobie coś statystycznie, to
    piszę, że to oszacowanie, jakieś domysły, a nie upieram się, ze to dowód
    w sprawie. Przyznam, że dokąd mnie Piotrek nie przymusił do
    przeanalizowania sprawy, to też mi się wydawało, że ta pedofilia wśród
    księży będzie na poziomie wyższym, niż wśród całej populacji
    społeczeństwa. A tu wychodzi na to, że wcale nie. Może się okazać, ze
    nawet jest mniejsza.

    Przy czym mam świadomość ułomności moich obliczeń. Wiemy o około 3%
    zdarzeń. Nie wiemy, ile jest pomówień do biskupów. Mamy jakieś
    opracowania aktywistów na podstawie materiałów prasowych. No i
    statystykę policyjną, która jest liczona na poziomie wychodzenia
    materiałów do sądu, więc nie uwzględnia uniewinnień. No to tak naprawdę
    niewiele wiemy.

    --
    Robert Tomasik