  • Data: 2020-10-06 01:32:06
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale dobrze pisze - dziennikarze, czy moze raczej "pismaki"
    > wielokrotnie dowiedli, ze pisza bardzo niestarannie.
    > Dla nich sie liczy "news" - im bardziej krzykliwy temat, tym lepiej.
    >
    > Sprawdzic dokladnie, dowiedziec sie ze szczegolami, wrocic do tematu,
    > posluchac rozprawy - za to im nie placą.

    Tak można podchodzić do pojedyńczego doniesienia dotyczącego w jakiejś
    konkretnej sprawy, ale nie gdy jest ich np. kilkadziesiąt. Owszem, bywa,
    że bzdura jest uparcie powtarzana, ale przy sprawach większego kalibru,
    takich włąsnie jak pedofilia czas jednak weryfikuje.
    Trochę tego jednak za dużo, czy w Polsce czy na świecie, aby dało się
    obronić tezę, że problem pedofili w kościele to wymysł dziennikarzy.

    > Wszystkie moze nie ... ale czy polowa nie ?
    >
    > To o grube pieniadze chodzi ..

    Nie wiem, ale skoro wyłącznie miałoby chodzić o forsę, to dlaczego
    akurat ta grupa zawodowa jest niby celem nieuczciwego dziennikarstwa?
    Dlaczego nie introligatorzy albo sekserzy kaczek? Wyobrażasz sobie tę
    sensację gdyby w kolejnych i kolejnych miastach dziennikarze odkrywali
    przypadki pedofilii wśród specjalistów automatyki przemysłowej? Tym by
    zył cały świat, tylko pewnie by nikt nie uwierzył. Jak to więc jest, że
    wierzą gdy ksiądz?

    Zresztą nawet jeśli połowa to czy jest to mało? Ile tego jest? Dzięki
    modelowej przejrzystości kk i innych organizacji kościelnych pewnie się
    nie da nawet za specjalnie tego porównać np. z ogółem społeczeństwa,
    Może się zupełnie spokojnie okazać, że Twoja dziennikarska połowa to
    faktycznie 1/10 wszystkich przypadków.

    --
    Marcin