  • Data: 2020-10-06 11:31:19
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:W1OeH.14454$y%5...@f...ams1...
    On 2020-10-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak można podchodzić do pojedyńczego doniesienia dotyczącego w
    >jakiejś
    >konkretnej sprawy, ale nie gdy jest ich np. kilkadziesiąt. Owszem,
    >bywa,
    >że bzdura jest uparcie powtarzana, ale przy sprawach większego
    >kalibru,
    >takich włąsnie jak pedofilia czas jednak weryfikuje.

    Ale o tym juz dziennikarze nie napisza, bo znajda sobie kolejnego
    ksiedza do pietnowania.

    >Trochę tego jednak za dużo, czy w Polsce czy na świecie, aby dało się
    >obronić tezę, że problem pedofili w kościele to wymysł dziennikarzy.

    Nie mowie, ze go nie ma, ale w liczbach jak to wyglada ?
    Jaki tam jest procent czy promil pedofilow ?

    No i jaki poziom tej pedofilii, bo jednak ci ksieza w spolecznosciach
    zyją, czesto nawet w malych, i spolecznosc troche kontroluje.

    >Nie wiem, ale skoro wyłącznie miałoby chodzić o forsę, to dlaczego
    >akurat ta grupa zawodowa jest niby celem nieuczciwego dziennikarstwa?

    Mam na mysli raczej nieuczciwe oskarzenia.
    Jak sa duze odszkodowania ... to beda i falszywe oskarzenia.
    Albo wyolbrzymione.

    >Dlaczego nie introligatorzy albo sekserzy kaczek? Wyobrażasz sobie tę
    >sensację gdyby w kolejnych i kolejnych miastach dziennikarze
    >odkrywali
    >przypadki pedofilii wśród specjalistów automatyki przemysłowej? Tym
    >by
    >zył cały świat, tylko pewnie by nikt nie uwierzył. Jak to więc jest,
    >że
    >wierzą gdy ksiądz?

    Pedofile sa wsrod w nas, i pewnie jakis automatyk tez sie trafi.
    Gdyby jakis znaczacy procent ... dziennikarze by pewnie pisali, ale
    raczej jako ciekawostke, czemu akurat automatykow tak to dotyka.

    Ale automatyk przemyslowy nie ksiadz - nie ma zajec z dziecmi,
    ministrantow, o nauczycielach by pewnie napisalo.

    >Zresztą nawet jeśli połowa to czy jest to mało?

    Nie mowie ze malo, tylko ze gdyby taka polowa byla falszywa, to zle
    swiadczy o dziennikarzach.
    A tu temat nosny - nie masz lepszego tematu, to co za problem napisac
    "w pewnej malej miejscowosci, ktorej nazwy celowo nie wymieniamy, zyje
    ksiadz pedofil ..." ... i kto ci zrobi?

    No, kuria by mogla - "nie ma u nas pedofilow, dowody albo
    odszkodowanie".
    Ale kuria widac wie, ze sa :-)

    J.