  • Data: 2020-10-06 10:28:15
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Oct 2020 23:32:06 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Wyobrażasz sobie tę
    > sensację gdyby w kolejnych i kolejnych miastach dziennikarze odkrywali
    > przypadki pedofilii wśród specjalistów automatyki przemysłowej? Tym by
    > zył cały świat, tylko pewnie by nikt nie uwierzył. Jak to więc jest, że
    > wierzą gdy ksiądz?

    Zapewne wśród księży jest proporcjonalnie większy udział pedofili niż w
    reszcie społeczeństwa, na co wpływa celibat i specyfika pracy ale nie
    chodzi o to tylko o to że ich broni własne środowisko. Nie słyszałem aby
    cech piekarzy organizował przerzuty piekarzy do innej piekarni :)
    Druga sprawa - rzecz dotyczy zawodu który za cel stawia sobie pouczanie
    innych o zasadach etyki. Więc jej łamanie przez nich jest szczególnie
    rażące. A trzecia - mówisz o przejrzystości Kościoła? Chyba żartujesz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-