  • Data: 2010-01-31 18:19:29
    Temat: Re: ROZLICZENIE KOSZTÓW CIEPŁA
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MotyL napisał(a):
    > albo zainwestuje we własne CO gazowe.
    Jezeli masz taką możliwość to tak zrób, ale wątpię by SM
    zgodziła sie.
    > Problemem jest rozwiązanie problemu apłaty za ten sezon
    Nie płać.
    Masz dodany współczynnik redukcyjny związany z położeniem
    mieszkania?
    Partery i ostatnie kondygnacje mają np. 0,70
    Jak to sie ma do adaptacji to nie wiem, ale powinien być
    wyższy.

    By rozliczać C.O. z podzielników muszą być spełnione pewne
    warunki. Np. współczynnik przenikania ciepła przez
    ściany/dach też. Są na to normy.

    Normy też są na temperaturę w pomieszczeniach.
    Nie płacił bym czynszu w którym jest opłata za C.O.
    Nie mógłbym płacić za coś czego niema lub jest
    niewystarczające.
    Wiele spraw w sądach polskich przegrywały S.M.
    Ludzie miesiącami nie płacili, aż w koncu sprawy trafiły do
    sądu, i jak rzeczoznawca stwierdził że faktycznie lokal
    jest niedogrzany z powodu wadliwej inst. c.o. SM przegrywała.
    --
    Krzysiek