  • Data: 2010-02-01 07:20:37
    Temat: Re: ROZLICZENIE KOSZTÓW CIEPŁA
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Al Kwasone napisał(a):
    > Typowe. Sąsiad nie ma podzielników, więc też jest w ststemie i płaci
    > karne stawki. Te 500 zł nadpłaty wkalkulowali w zawyżone stawki. Tak
    > działają systemy rozliczenia.
    > AK
    Bilans musi wyjść na zero.
    SM zamawia tyle a tyle ciepła, i czy je wykorzysta czy nie,
    zapłacić musi.

    Ja wietrząc mieszkanie grzejniki zakręcam, sąsiad nie
    zakręcał, bo miał pogubione lub popsute kapturki do
    regulacji zawora, ja lubię temperaturę 20max21st. w
    mieszkaniu, sąsiad miał czad aż w oczy szczypało i
    temperaturę regulował otwieranym oknem.

    Były zimy ciepłe, ustawiało sie grzejniki na bardzo słabe
    grzanie, lub w cale, a u sąsiada na grzejnikach mogłeś jajka
    smażyć, i wszystkie okna miał uchylone przez cały sezon
    grzewczy.
    A Ty mi piszesz że płaci karne odsetki.

    Druga sprawa z którą sie spotkałem, to kłopot niektórych
    spółdzielni w rozliczani ciepła, w podziale na te z użyte do
    c.o. i te na podgrzanie ciepłej wody użytkowej. Tu były
    często kanty. Ale to było dawno temu.
    --
    Krzysiek