    From: Janusz <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;)
    Date: Tue, 18 Jan 2005 22:08:04 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 17:06:06 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Drogi ignorancie: jedną z idei usenetu jest maksymalna zgodność.
    > Standard ISO działa bardzo ładnie (chyba, że jesteś na tyle
    > niekompetentny, że sobie z nim nie radzisz) - jest znany, używany,
    > obsługiwany przez największą liczbę platform.

    .....no do końca to Ty nie masz racji ISO to niezbyt dobry sposób
    kodowania/ możan powiedzieć ,że wręcz zły i ubogi bo w sumie to system
    8-bitowy - możliwe do napisania 256 znaków / i na grupach alt nigdy nie
    był uznawany jako jedyny prawidłowy.Ten system kodowania nie pozwala na
    napisanie wszystkiego co sobie ktoś zapragnie/mam na myśli oczywiście znaki
    a nie sens/.U mnie bez wzgledu na to w jakim systemie kodowania ktoś coś
    napisze zawsze wyświetla się prawidłowo z polskimi znakami.Jeszcze parę lat
    temu niektórzy "strażnicy przyzwoitości" na grupach chcieli bić po głowach
    tych co pisali literki polskie z "ogonkami" i twierdzili: "standartem
    usenetu jest brak ogonków".Więc Tristan Alder nie powinien być nazywany
    ignorantem ,bo ma rację .Dodam,że jeszcze do niedawna niektórzy
    administratorzy wycinali posty z kodowaniem UTF a teraz już przepuszczja co
    jest dowodem ,że ten sytem niedługo będzie przez wszytkich uznany za
    "normalny"
    a do Arka - przestańmy myśleć o źródłach i akceptacj - poprostu trzeba
    przejśc na nowy dobry system kodowania
    Co również mam zamiar zrobić - odbiór mam tak już ustawiony
    JanuszHr