  • Data: 2005-01-19 04:21:04
    Temat: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;)
    Od: "WL" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [CUT]

    No wiec IMO istnieje mozliwosc, chociaz nieuczciwa, ale przedstawie w celach
    pogladowych. O ile mi wiadomo, AutoCAD 11 powstal przed opublikowaniem ustawy o
    ochronie praw autorskich... Ktora to ustawa pozwala w ktoryms miejscu (nie chce
    mi sie szukac) uzytkowac oprogramowanie posiadane/uzywane przed jej wejsciem w
    zycie, bez konsekwencji. Tak wiec, mozna uchylic sie od zarzutow prokuratora,
    argumentujac, ze wersje ta pozyskalo sie w drodze legalnego piractwa za czasow
    sprzed ustawy. Natomiast nie wiem jak sie to ma do roszczen ze strony Autodesku?

    WL