  • Data: 2005-01-18 19:47:43
    Temat: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;)
    Od: as <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik as napisał:
    > Jak jest z uĹźywaniem starszego oprogramowania ktĂłrego nie moĹźna
    [...]
    Przeczytałem cały wątek cierpliwie i wiem tylko tyle że:
    - źle kodowałem
    - musze dowiedzieć sie o downgrad'zie - niestey nie ma tego w FAQ firm
    - że umowa licencyjna na AutoCad zabrania odsperzedaży - ale to chyba
    nie jest legalne bo załóżmy taka sytuacje: komornik zajmuje dobra
    upadłej firmy w tym programy legalne to nie ma prawa ich sprzedac ?? toż
    to paranoja jak np. majątek firmy stanowi ok. 10 kompów za po 3 000 zł
    sztuka i ok. 20 licencji na programzy za 300 000 zł ;)

    Mi chodziło o to po pierwsze:
    - jak to jest jak firma zaprzestaje sprzedazy pewnego produktu to czy
    obrót tym produktem na rynku wtórnym jest legalny czy nie ??
    po drugie:
    - jak firma produkująca program xxx upada i juz jej nie ma to czy
    program xxx ściągniety z sieci z odpowiednim kluczem (nie crackiem)
    Bo niestety legalnie go nie moge nabyć choć bym chciał.