  • Data: 2007-07-26 16:00:24
    Temat: Re: Pytanie o splacanie zobowiazan podczas pobytu w wojsku...
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba nazywajaca sie Henry (k) w liscie z dnia 2007-07-26 13:22
    napisala nastepujace slowa:

    > A gdzie ja tak napisałem?
    > Poza tym dzieje się to tak że idziesz do pracy, potem do wojska, a z niego
    > wracasz do pracy - i jeszcze się cieszysz bo wojsko chyba wlicza się do
    > ciągu zatrudnienia.

    Bez komentarza. Mamy inne czasy juz, zreszta Sebcio o tym juz napisal.

    > Po pierwsze wojsko jest tak miłe że płaci czynsz i opłaty eksploatacyjne
    > (z zastrzeżeniami). No a jak sobie kupiłeś Jaguara i teraz musisz spłacać
    > raty, a nie możesz ich zawiesić bo jest to wykluczone w umowie - no to
    > niestety - mądry nie byłeś.

    Coz.. Mamy inne podejscie do sprawy. Dla mnie to bylaby 'zaradnosc' dla
    Ciebie to glupota.

    > Poza tym jak to nie wiadomo kiedy? Kończysz szkołę i albo Cię wzywają albo
    > sam idziesz załatwić swoje sprawy. Nigdzie nie jest powiedziane że Cię nie
    > wpuszczą do WKU jak przyjdziesz bez wezwania.

    Oj tu bym nie byl taki pewien. Jak ja chcialem isc do wojska, to mi
    powiedzieli ze 'oficer musi byc zdrowy i w brylkach nie chodzic'.... Nie
    wpuscili mnie, a sam sie pchalem...

    --
    michal