  • 1. Data: 2007-07-25 10:15:11
    Temat: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Witam!

    Niedawno ukończyłem studia, przyszło mi oczywiście wezwanie z WKU i je
    olalem. Zadzwoniłem do nich z numeru zastrzeżonego z zapytaniem co oni
    chca - pytali o nazwisko gdzie mieszkam itp ale im niepowiedziałem.
    Powiedzieli ze chcą index i dyplom. Podziekowalem za uprzejma rozmowe tel.
    Minelo kilka miesiecy i znowu przyszlo wezwanie z WKU, kilka dni temu
    ukończyłem 28lat. Czy mam im zanieść dyplom czy olać ich znowu, ukończyłem
    28lat wiec chyba powinni mnie zostawic w spokoju lub przenieść do rezerwy.
    Jakie sa szanse ze przeniosą mnie do rezerwy jesli zaniose dyplom, pokarze
    umowe o prace na czas nieokreslony? Co robic? Jak to wyglada w praktyce, co
    bedzie jak im nie zaniose dyplomu ? Podobno zmieniło sie coś w przepisach ,
    niby ze biorą do 50lat ale nieprzyjezdzają i niezabierają siłą?

  • 2. Data: 2007-07-25 10:35:18
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > 28lat wiec chyba powinni mnie zostawic w spokoju lub przenieść do
    > rezerwy. Jakie sa szanse ze przeniosą mnie do rezerwy jesli zaniose
    > dyplom, pokarze umowe o prace na czas nieokreslony?

    masz pecha, bo od jakiegos czasu granica 28 lat juz nie obowiazuje
    takz ejsli nie beda chcieli cie przeniesc do rezerwy to cie nie przeniosa,
    takze masz kilka wyjsc, albo isc i zobaczyc co bedzie, albo si eukrywac w
    kraju co jest srednim pomyslem, policja w koncu cie namierzy, albo
    wyjechac za granice, mozesz jeszcze probowac zmienic nazwisko co im
    utrudni sprawe ;)

  • 3. Data: 2007-07-25 10:44:29
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > masz pecha, bo od jakiegos czasu granica 28 lat juz nie obowiazuje
    > takz ejsli nie beda chcieli cie przeniesc do rezerwy to cie nie przeniosa,

    a od czego to zalezy czy mnie przeniosą czy nie, od ich humoru ? mam iść i
    błagać ich na kolanach? skoro widzą ze sie niezglaszam to znaczy ze jest
    jakis powod ze nie moge służyć.

  • 4. Data: 2007-07-25 10:54:57
    Od: "pete" <a...@a...pl>

    jest to Twój konstytucyjny obowiązek i za uchylanie się będzie paka i bardzo
    dobrze.

  • 5. Data: 2007-07-25 10:55:40
    Od: "pete" <a...@a...pl>

    jeżeli masz dyplom to po prostu im go zanieś

  • 6. Data: 2007-07-25 11:00:18
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Użytkownik "pete" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jest to Twój konstytucyjny obowiązek i za uchylanie się będzie paka i
    > bardzo dobrze.

    Jesteś pojeb... komunista, spalić go na stosie !

  • 7. Data: 2007-07-25 11:02:31
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    > jeżeli masz dyplom to po prostu im go zanieś
    To ze mam dyplom nie oznacza ze go zaniose.

  • 8. Data: 2007-07-25 11:07:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To ze mam dyplom nie oznacza ze go zaniose.

    owszem to twoja wola, ale nie zdziw sie, jak ktoregos rana wyjmie cie z
    domu policja, albo zdejmie cie po poludniu jak wrocisz i zawioza prosto do
    wku a potem albo za kraty albo do jednostki ;)

  • 9. Data: 2007-07-25 11:08:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.07.2007 Mariusz <m...@p...fm> napisał/a:
    > To ze mam dyplom nie oznacza ze go zaniose.

    Jeśli nie zaniesiesz, to będziesz musiał się migać do 50go roku życia. Ale
    skoro lubisz...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 10. Data: 2007-07-25 11:12:32
    Od: "pete" <a...@a...pl>

    ale to bez sensu przecież!
    też się stresowałem że wezmą mnie do woja bo nie lubię jak ktoś dyryguje mną
    (tym bardziej że zwykle jest to jakiś półgłówek po zawodówce), skończyłem
    studia, wezwali mnie z dyplomem i problem z głowy. oczywiscie zawsze moga
    mnie wezwac na jakies szkolenie ale 2 tygodnie to nie poltora roku czy ile
    tam teraz sie bebni.
    biedy sobie napytasz i później jako osoba karana możesz miec problem np ze
    znalezieniem pracy. po co Ci to, załatw jak człowiek.