  • Data: 2007-07-27 14:16:56
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba nazywajaca sie TomaSz. w liscie z dnia 2007-07-27 12:23 napisala
    nastepujace slowa:

    > Do wojska jest pobór, na misje wysyłają tylko ochotników (chodzi o niższe
    > stopnie wojskowe - nie wiem jak tam jest wśród generałów).
    > Nie muszą nawet pytać - po prostu ogłaszają, że jest taka możliwość i
    > żołnierze sami się zgłaszają. Cały czas mowa oczywiście o żołnierzach
    > zawodowych - wojsko z poboru się nie nadaje na front.

    Ja slyszalem (od jednego z zolnierzy zawodowych) ze tych z poboru z
    zalozenia nigdzie nie wysylaja (bo i po co - oni sa w stanie sami sie
    pozabijac). Zas wsrod zawodowych nie ma czegos takiego jak "ochotnik".
    Przychodzi nakaz wyjazdu i sie wyjezdza.

    --
    michal