eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o prawo rękojmiRe: Pytanie o prawo rękojmi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o prawo rękojmi
    Date: Wed, 07 Jul 2010 12:56:29 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <i11mh1$bia$1@news.onet.pl>
    References: <i11mej$bsr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs64609.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1278500193 11850 91.94.125.93 (7 Jul 2010 10:56:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jul 2010 10:56:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i11mej$bsr$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100706-1, 2010-07-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:645133
    [ ukryj nagłówki ]

    PesTYcyD pisze:
    > Była taka sprawa:
    >
    > Kupiłem komputer z monitorem. Po podłączeniu sprzętu okazało się, że
    > monitor ma wady w postaci martwych pikseli. Skontaktowałem się ze
    > sklepem mówiąc że chcę wymienić towar (minęło 2 dni od odbioru komputera
    > i monitora). Przez przypadek powiedziałem w zgłoszeniu, że to monitor
    > Samsunga a nie LG jaki faktycznie kupiłem. Powiedzieli mi, że nie ma
    > opcji na wymianę, oddanie czy naprawę gwarancyjną - mam pecha.
    > Spakowałem monitor i pojechałem do sklepu, gdzie okazało się że to jest
    > LG więc wymienią mi na nowy, ale gdyby to był samsung to mam pecha.
    > Porozmawiałem z nimi o prawie rękojmi i poinformowali mnie że nie ma
    > czegoś takiego i nie mają obowiązku wymiany wadliwego towaru. Dla mnie
    > sprawa skończyła się szczęśliwie, ale gdybym miał tego Samsunga to co
    > mógłbym dalej zrobić? - pytanie czysto teoretyczne. Czy zakup towaru w
    > sklepie jest loterią? Jeżeli ma wady, to faktycznie nie mam prawa zwrotu?

    google: niezgodność z umową.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1