eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o prawo rękojmiRe: Pytanie o prawo rękojmi
  • Data: 2010-07-07 11:16:56
    Temat: Re: Pytanie o prawo rękojmi
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PesTYcyD wrote:

    > W dniu 2010-07-07 12:56, Liwiusz pisze:
    > > google: niezgodność z umową.
    >
    > Zanim tam pojechałem to zerknąłem do KC niby wszystko ok i mam prawo
    > a w sklepie niczego bym nie wskórał. Poinformował mnie że mieli już
    > podobną sprawę którą wygrali... Uważam że jest to meeega nieuczciwa
    > praktyka. Za wady nikt nie obwinia sklepu bo jest to wada fabryczna i
    > dosyć popularna. Kupujący też nie może odsyłać do sklepu. I co w
    > takim przypadku trzeba od razu lecieć do sądu? A jak ma się sprawa z
    > zakupem na firmę? Bo z tego co widziałem to przy zakupie na firmę ma
    > się jeszcze większego pecha.

    W tym przypadku wchodzi jeszcze drobny niuans - ile tych pikseli było,
    czy martwe, czy hot.

    W przypadku samsunga, jak się deklarują, ich monitory to klasa 2:
    http://www.samsung.com/pl/support/norma.pdf

    Czyli dopuszczalne jest 2 białe, 2 czarne, 5 sub na milion pikseli, na
    końcu masz rozpiskę ile to wyjdzie.

    Po ludzku mówiąc - jeśli tych złych pikseli jest mniej niż przewiduje
    norma, monitor jest SPRAWNY, i "bujaj się pan".

    Natomiast część producentów nie produkuje oficjalnie w klasie
    pierwszej, ale daje dodatkowe zobowiązanie, że będą honorować ten
    standard - przynajmniej w przypadku częsci modeli.

    Tak robiło Eizo, Iiyama, jak widać - LG też. Co im sie chwali.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1