eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o prawo rękojmiPytanie o prawo rękojmi
  • Data: 2010-07-07 10:55:15
    Temat: Pytanie o prawo rękojmi
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Była taka sprawa:

    Kupiłem komputer z monitorem. Po podłączeniu sprzętu okazało się, że
    monitor ma wady w postaci martwych pikseli. Skontaktowałem się ze
    sklepem mówiąc że chcę wymienić towar (minęło 2 dni od odbioru komputera
    i monitora). Przez przypadek powiedziałem w zgłoszeniu, że to monitor
    Samsunga a nie LG jaki faktycznie kupiłem. Powiedzieli mi, że nie ma
    opcji na wymianę, oddanie czy naprawę gwarancyjną - mam pecha.
    Spakowałem monitor i pojechałem do sklepu, gdzie okazało się że to jest
    LG więc wymienią mi na nowy, ale gdyby to był samsung to mam pecha.
    Porozmawiałem z nimi o prawie rękojmi i poinformowali mnie że nie ma
    czegoś takiego i nie mają obowiązku wymiany wadliwego towaru. Dla mnie
    sprawa skończyła się szczęśliwie, ale gdybym miał tego Samsunga to co
    mógłbym dalej zrobić? - pytanie czysto teoretyczne. Czy zakup towaru w
    sklepie jest loterią? Jeżeli ma wady, to faktycznie nie mam prawa zwrotu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1