  • Data: 2007-01-18 12:01:07
    Temat: Re: Pytanie o intercyzę
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    mamba napisał(a):

    Gdy pojawią się dzieci, a
    > pojawią się na pewno (planowaliśmy za 2-3 lata) i ja zostanę z nimi w
    > domu, całe moje oszczędności i ewentualne wówczas zarobki będą szły na
    > dom i dzieci - sytuacja się zmieni.

    A niby dlaczego miałoby tak być? W końcu to nie tylko Twoje dzieci będą.

    > Facet będzie robił kasę, a
    > właściwie pomnażał majątek tatusia, a ja będe mu gotowac i sprzątać
    > oraz nańczyć nasze dzieci.

    I dobrze, niech pomnaża, będziesz miała bogate dzieci za kilkadziesiąt
    lat. To, czy zostaniesz jego służącą, nianką dla dzieci zależy od
    Ciebie i Waszego układu.

    > Potem on znajdzie sobie młodszą kobietę,
    > zrobi sobie nowe dziecko (zdarza się, prawda?) wywali mnie ze swojego
    > domu, a ja z dwójką małych dzieci wrócę do panieńskiego pokoiku w
    > mieszkaniu mamy. Bo jaki będzie wówczas mój majątek?

    Nie wychodź za niego. Jak już dziś widzisz taki scenariusz, to szkoda
    fatygi, nerwów i dzieci.

    Justyna