  • Data: 2007-01-19 03:41:36
    Temat: Re: Pytanie o intercyzę
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "mamba" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:eonvrf$1mi$1@news.onet.pl...

    > Pomysł intercyzy wyszedł od mojego faceta. Niestety. Podejrzewałam o to
    > jego
    > ojca, ale nie musiałam na to czekać. Pierwszy wyrwał się synuś.
    > Z przyszła teściową mam relacje jak z własną matka, a może i lepsze. To
    > wspaniała, mądra kobieta. Bardzo jej na mnie zalezy i jeśli nie dojdzie do
    > ślubu, będzie załamana.

    A ty przepraszam wychodzisz za maż dla faktu, co by się teściowa nie
    załamała.

    > Ona nie traktuje mnei jak gołodupca, na razie to
    > mówi tak o sowim synku, który wszystko, co ma, to dary od tatusia.

    A co ma robić. jak synuś sam na ludzi nie wyszedł, to trzeba mu znaleźć
    kogoś, kto go dalej będzie ze smoczka karmił, bo sam nie umie.

    > No nic, będzie co ma być. Papierka nie podpiszę, nie dam się
    > zakontraktować.
    > Zwłaszcza, że wielokrotnie wcześniej o tym rozmawialiśmy i on zawsze
    > twierdził, że nie zamierza tego robić. Odwidziało mu się już po
    > zaręczynach.
    > Będzie ślub z miłości i z zaufaniem, albo wcale. Prawdopodobnie - wcale.
    > Jakos to przezyję, chociaz czuję się zgnojona i wytarzana w błocie. Mój
    > problem, wiadomo.

    No to na twoim miejscu wybrałbym wcale. jak wybierzesz inaczej to powiem, że
    jestes naiwna.

    Zaproponuj mu, że chcesz abyście zyli na własny rachunek. Wyjeżdżacie
    daleko od rodziców i zyjecie z tego co sami zapracujecie.
    Przeczytaj sobie książkę Toksyczni Rodzice.