  • Data: 2007-01-18 14:22:44
    Temat: Re: Pytanie o intercyzę
    Od: "mamba" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś młoda, bez zobowiązań, pracujesz i jeśli to prawda co piszesz a
    > dodatkowo On ma "2 lewe ręce do zarabiania" może się zdarzyć sytuacja, że
    > Ty będziesz zależna od teściów. Jeśli relacje z nimi są oziębłe i traktują
    > Cię jak przysłowiowego "gołodupca i pijawkę do majątku" a każdy dany
    > jemu/wam gorsz będą wypominać widzę jedno rozwiązanie - OSOBIŚCIE radzę
    > ułóż sobie przyszłość z kimś innym kto Cię na prawdę kocha i nie pchaj się
    > w śmierdzący - handlowy pasztet.

    Dziękuję za radę. Grupę poprosilam jedynie o informację o rodzajach
    intercyz. Niepotrzebnie dałam się wciągnąć w tłumaczenie się z mojej
    sytuacji.
    Pomysł intercyzy wyszedł od mojego faceta. Niestety. Podejrzewałam o to jego
    ojca, ale nie musiałam na to czekać. Pierwszy wyrwał się synuś.
    Z przyszła teściową mam relacje jak z własną matka, a może i lepsze. To
    wspaniała, mądra kobieta. Bardzo jej na mnie zalezy i jeśli nie dojdzie do
    ślubu, będzie załamana. Ona nie traktuje mnei jak gołodupca, na razie to
    mówi tak o sowim synku, który wszystko, co ma, to dary od tatusia. Teściowa
    jest lekarką i zarabia 1000 zł/mies. To teść jest szycha z górą
    nieruchomości. Oni nie spisywali intercyzy.
    No nic, będzie co ma być. Papierka nie podpiszę, nie dam się zakontraktować.
    Zwłaszcza, że wielokrotnie wcześniej o tym rozmawialiśmy i on zawsze
    twierdził, że nie zamierza tego robić. Odwidziało mu się już po zaręczynach.
    Będzie ślub z miłości i z zaufaniem, albo wcale. Prawdopodobnie - wcale.
    Jakos to przezyję, chociaz czuję się zgnojona i wytarzana w błocie. Mój
    problem, wiadomo.
    M.