  • Data: 2005-06-04 21:19:34
    Temat: Re: Publikacja na stronie www i problemy z ksiedzem
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Jun 2005 21:19:33 +0200, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    napisał(a):

    > W szkole, moim zdaniem jest. Jeśli bowiem upominają Mnie moi wrogowie,
    > to należy to traktować jako komplement ;-).

    A co jeśli upominają go jego przyjaciele, opiekunowie, ludzie, którzy
    dobrze mu życzą, którzy się o niego troszczą i mają go przywołać do
    porządku, gdy zbłądzi? Ludzie, którym za bardzo na nim zależy, aby mieli
    pozwalać mu na wszystko?

    RG