  • Data: 2005-06-04 21:34:50
    Temat: Re: Publikacja na stronie www i problemy z ksiedzem
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Jun 2005 00:29:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak rozumiem zdanie kolegi było przejawem troski, by na skutek
    > nieprzewidywalnych wyroków boskich tak się nie "stoczył" i takie były
    > jego intencje.

    Z całą pewnością intencją było objawić troskę wynikającą z dojrzałej
    chrześcijańskiej miłości bliźniego;)

    > Samo sformułowanie "NIE KOZACZYŁ KONTATKTAMI Z O. RYDZYKIEM." moim zdaniem nie jest
    > obraźliwe również. Może nie całkiem na miejscu

    Ciepło, ciepło...

    > Po czwarte, to ksiądz chodząc po szkole i opowiadając, "że postara się
    > aby parę osób z mojej klasy wyleciało z tej szkoły" po prostu kieruje
    > pod adresem tych osób groźby karalne.

    Twoja defincja gróźb karalnych nieodmiennie mnie nadal zadziwia.

    > Czyli jak rozumiem ksiądz będzie dążył do wypatrzenia wyników nauczania

    Do wypaczenia wyników, do fałszowania dziennika pewnie się jeszcze w tym
    celu posunie;)
    Pod warunkiem, że ten dziennik gdzieś na osobności wypatrzy.

    > no bo inaczej nie bardzo sobie wyobrażam to relegowanie.

    Chyba za bardzo dosłownie przyjąłeś tę wypowiedź księdza.

    > zupełnie wypatrzono sens przedmiotowej wypowiedzi

    W jakim sensie wypaczono sens? Chciałbyś, zeby dziecko tak napisało o
    tobie?

    RG