  • Data: 2005-06-01 16:03:25
    Temat: Re: Publikacja na stronie www i problemy z ksiedzem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon "Orson" Małek wrote:

    > 1. Czy szkola moze sie wtracac w sprawy co znajduje sie na naszej stronie
    > internetowej ? (Za serwer i domene sami zaplacilismy i nie maja nic
    > wspolnego ze szkola)
    tak, była już dyskusja na ten temat.
    mają wspólnego ze szkołą, bo sa o szkole, po za tym szkoła ma prawo
    oceniać cię również pod względem tego co robisz po za szkołą.

    > 2. Czy z prawnego punktu widzenia mozna uznac ten tekst za obrazenie
    > konkretnej osoby ? (nie pada przeciez nazwisko)
    nieszkodzi, wiadomo o kogo chodzi.

    > 3. Czy rada pedagogiczna szkoly moze dac nam nagane z tego powodu ?
    tak, ale na ich miejscu załatwiłbym to inaczej. na waszym też.
    to że macie prawo do własnego zdania, nie oznacza, że możecie w ten
    sposób obrażać innych.
    Wyobraź sobie sytuacje, kiedy ksiądz w czasie mszy mówi "modlmy się za
    tego debila administratora strony klasy xxx szkoly yyy Szymona N, aby
    był jego durnota nie była większa niż innych z jego klasy".
    Pewien poziom kultury obowiązuje.

    Na waszym miejscu usunąłbym tekst,na stronie umieściłbym krótkie
    przeprosiny za umieszczenie tego tekstu i poprzez dyrektora poprosił o
    cofnięcie nagany.
    Korona przez to z głowy wam nie spadnie, a swoje zdanie jak najbadziej
    mieć możecie, ale manifecstujcie to w bardziej kulturalny sposób.

    > 4. Czy slusznie zostalismy ukarani w sensie tylko Ja (Webmaster) poniewaz
    > moglem usunac to i kolega jako autor newsu. Skoro nie tylko my zajmowalismy
    > sie ta strona ?

    podejrzewam, że zostały ukarane osoby, które ten tekst umieściły, czyli wy.