  • Data: 2005-06-01 22:20:15
    Temat: Re: Publikacja na stronie www i problemy z ksiedzem
    Od: "bolo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d7l8di$hsf$1@news.onet.pl...

    > PS - I proszę się nie czepiać - nie uogólniam - znam słuchaczy RM, którzy
    > nie dość, że takich poglądów publicznie nie wykrzykują, to nawet ich nie
    > mają. Może słuchają selektywnie?

    mam kolege ktory potrafi godzinami sluchac tych debilizmow po nocach a
    pozniej sie z tego nasmiewa (nasmiewal) w firmie...co bylo o tyle irytujace
    ze z jego relacji to byla jedna wielka powtorka powtorki vel "i tak wkolko
    macieju" czyli bylo nudne....z innych ciekawostek, spiewał (intonował?) nam
    rowniez numery telefonow z erotycznych reklam na arabskich kanalach tv

    pozdrawiam
    bolo