  • Data: 2005-06-01 21:36:00
    Temat: Re: Publikacja na stronie www i problemy z ksiedzem
    Od: "MMarta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d7l7ef$hk$1@news.onet.pl...

    > Z pokoleniem, które dyrektoruje obecnie miałem pecha chodzić do szkoły.

    Jeszcze bardziej współczuję...

    > Hmm, dawno nie spotkałem się z użyciem "asertywności" w znaczeniu
    > leksykalnym a nie potocznym :-) miło się czyta.

    Chi... dzięki ;-)

    > Może to niepopularne, żeby taki stary pierdziel jak ja bronił dzieci, ale
    > IMHO ewidentnie nabroili nauczyciele. Nie dość, że dopuścili się
    > nadinterpretacji, to jeszcze wykorzystali naturalnie im przypisaną
    > dominującą pozycję (a raczej jej nadużyli).

    Pierdziel - nie pierdziel ;-), swoje racje pewnie masz. Nie zamierzam z tym
    dyskutować, bo akurat omawiane zachowanie i uczniów, i nauczycieli niezbyt
    mnie zachwyciło.

    > Jak znam statuty szkół, to nic tam nie ma o sytuacjach w których
    > nauczyciel dopuści się nadużycia. Przecież takich sytuacji nie ma, więc po
    > co o nich pisać. "...o czym pisać?, czego nie ma?..." :-)

    O dziwo, też znam! I nawet nie miałam kiedyś pojęcia, ile tam jest na temat
    praw ucznia i obowiązków nauczyciela...
    Pozdrawiam i życzę dobrej nocki, Nocny MAc-ku ;-)