  • Data: 2005-10-05 12:56:10
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GT" <g...@c...op.pl> napisał w wiadomości
    news:di0h3o$fso$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "Wizerunek osoby, z ktora nie da sie normalnie komunikowac, ktora jest
    > wroga, nieracjonalna, nachalna, nie kapujaca zasad
    > wspolzycia spolecznego". Chcesz przez to powiedzieć, że ze wszystkimi
    > innymi poza mną można się "normalnie komunikować", wszyscy inni są
    > "przyjaźni, racjonalni, delikatni" i doskonale znają zasady współżycia
    > społecznego?

    Nie. Ale jesli ten zestaw cech sie w opinii publicznej przyczepi na stale do
    jakiejs grupy, to dla czlonkow tejze grupy bedzie to zle. Niestety, jak
    cos - samozwanczo albo z nadania - reprezentujesz, to mozesz sobie na mniej
    pozwolic, bo ocena Ciebie jest stosowana przez wiekszosc ludzi do calej
    reprezentowanej przez Ciebie grupy.

> [...]
    > opublikowane przeze mnie materiały i rozsyłasz je razem z moimi danymi
    > osobowymi wśród znajomych? Pragnę Cię poinformować, że mogę próbować to
    > zakwalifikować jako przestępstwo z Art. 115 par. 12 KK:
    > § 12. Groźbą bezprawną jest zarówno groźba, o której mowa w Art. 190, jak
    > groźba spowodowania postępowania karnego lub *rozgłoszenia wiadomości
    > uwłaczającej czci zagrożonego* lub jego osoby najbliższej; nie stanowi
    > groźby zapowiedź spowodowania postępowania karnego, jeżeli ma ona jedynie
    > na
    > celu ochronę prawa naruszonego przestępstwem.

    ROTFL.
    To, co zostalo przez kogos wyslane na newsy, jest publiczne i moze byc
    pokazywane znajomym, tak jak nie naruszam praw dziennikarza pokazujac
    znajomemu opublikowany przez niego artykul. Czepiac to bys sie mogl, gdybym
    rozpowszechniala cos nieprawdziwego (przypisujac Ci cos, czego nie wyslales)
    lub ujawniala informacje, ktorych sam publicznie nie ujawniles. Opisales
    swoje przygody z Media Marktem na newsy, a wiec zgodziles sie, zeby stalo
    sie to dostepne dla dowolnej osoby majacej dostep do Sieci.

    I.