  • Data: 2005-10-05 13:19:02
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GT" <g...@c...op.pl> napisał w wiadomości
    news:di0jfr$oaa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > gdybym
    > wyslales)
    >
    > OK, udostępniłem to w sieci, ale celowe rozsyłanie tego jest już
    > nadużyciem,
    > szczególnie z moimi danymi osobowymi.

    A swoje dane w jednym poscie, gdzie informowales o pozwaniu kogos z ustawy o
    jezyku polskim za instrukcje nie po polsku, sam napisales - imie, nazwisko,
    adres w realu i telefon. Pamietasz to czy dac Ci namiary na ten post? Bylo
    to zdaje sie odnosnie tej historii z MM. Kupiles pod wplywem emocji cos,
    potem sie okazalo, ze nie zwracaja kasy, wiec zaczales szukac, jak by tu sie
    do nich przyczepic z innej strony i walnales pozew za nie przetlumaczona
    instrukcje.

    I.