  • Data: 2005-01-27 18:31:58
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*> szukaj wiadomości tego autora

    talia wrote:

    > A czy sa raporty ze najlepiej otwierac McDonaldy wokol szkol?

    Nie zrozumialas o co chodzi. To nie o raporty, Iwon(k)a z pewnoscia wie
    o co chodzi (cos tam z pieniedzmi dla szkol itp). Wiem ze dzwoni, ale
    nie wiem gdzie, wiec wiecej mowic nie bede.
    BTW, te McD's sa otwarte _w_ szkolach, w stolowkach, nie _przy_ szkolach.

    > Philip
    > Morris umieszcza reklamy na wysokosci oczu dzieci, bo tak zalecili
    > psychologowie.

    Nie tu...

    > Tylko ze za otylosc placimy my wszyscy kosztami leczenia.

    Tylko ze czy McDonald's jest winny otylosci? Reklama sobie, ale wybor
    ostateczny nalezy do czlowieka. I do rodzica. Cos tu bylo niedawno o
    wchodzeniu na glowe ;-)

    > Gdzie jest moj
    > wybor placenia za otylosc klientow McDonalda?

    A za leczenie rannych po wypadkach drogowych tez czujesz sie obciazona?
    Do producentow BMW czy Fiata juz pisalas?
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~