  • Data: 2005-01-27 19:02:13
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*> szukaj wiadomości tego autora

    talia wrote:

    >> bo jesli by mieli, dawno by to
    >> opublikowali.
    >
    > ROFTL

    Nie, no pewnie, smiej sie. Troche inaczej dziala ten kraj, z ktorego
    McDonald's sie wywodzi i troche inaczej ten, z ktorego piszesz.
    Uwazasz, ze jezeli mozna bylo wziac do sadu Philip-Morris, to McD's,
    ktory swoja pod wzgledem swojej 'potegi' daleki jest od powyzszego, moze
    ukryc rozne fakty? To dla Ciebie ROTFL.

    > Nie.
    >
    > Sa wabione podstepnie reklamami.
    >
    > I ciagna za soba rodzicow.

    A rodzice to matoly nie majace wlasnego zdania i dodatkowo obawiajace
    sie przeciwko wszelkim sprzeciwom wobec wlasnych dzieci? Zdaje sie, ze
    nie doceniasz rodzicow.

    > czy placa SAME?

    Musisz sie zdecydowac wobec kogo masz skierowac swoje frustracje.
    Dostalo sie McDonad's-owi, rodzicom i dzieciom. Moze rodzicow
    wszystkich wytluc, po problemie bedzie?
    Jezeli _ja_ ide do McD's to nie dlatego, ze dziecko moje mnie za reke
    ciagnie, a dlatego, ze ja mam ochote tam isc.
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~