  • Data: 2015-01-25 17:07:17
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-25 o 17:03, grzech pisze:

    > " Twoja analiza jest shit warta."
    >
    > To ty napisałeś czy jakiś półgłówek podszywający się pod nick "Liwiusz"?
    > Ten półgłówek oczywiście nikogo nie obrażał bo w jego burackim świecie
    > taka forma zwracania się do kogoś to norma.
    > A na temat wypowiedzi niejakiego Liwiusza też nie mam nic do powiedzenia
    > ponieważ nie mam zwyczaju prowadzić debilnych dyskusji.

    Cóż, jeśli nie rozróżniasz oceny czyjejś osoby, od oceny analizy
    rozumowania przez nią przeprowadzonego, to niewiele poradzę.

    O tym, że nie odniosłeś się do istoty krytyki twojego postu już nie
    wspomnę - to zrozumiałe, skoro nie miałeś kontrargumentów. Łatwiej było
    odpowiedzieć ad personam.

    --
    Liwiusz