  • Data: 2015-01-25 17:03:45
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-25 o 16:45, Liwiusz pisze:

    > To po co piszesz, skoro nie masz nic do powiedzenia? I jeszcze mnie
    > obrażasz.

    " Twoja analiza jest shit warta."

    To ty napisałeś czy jakiś półgłówek podszywający się pod nick "Liwiusz"?
    Ten półgłówek oczywiście nikogo nie obrażał bo w jego burackim świecie
    taka forma zwracania się do kogoś to norma.
    A na temat wypowiedzi niejakiego Liwiusza też nie mam nic do powiedzenia
    ponieważ nie mam zwyczaju prowadzić debilnych dyskusji.