  • Data: 2015-01-26 07:51:22
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ma3330$mr0$1@node2.news.atman.pl...

    > To po co piszesz, skoro nie masz nic do powiedzenia? I jeszcze mnie
    > obrażasz.

    A nie zasługujesz na to? Pleciesz brednie i bzdury które paru ludzi Ci wcisnęło do
    głowy, a Ty je bezmyślnie przyjełeś jako dogmat, wbrew oczywistym faktom i dowodom.
    Miałeś odpowiedzieć na pytanie za co PRL budował fabryki i osiedla mieszkaniowe, za
    co utrzymywał służbe zdrowia, oświate, administracje, policje i wojsko?
    I jeszcze dodatkowe pytanie za co wypłacał renty i emerytury i jak opłacał darmowe
    leki dla 100% emerytów i rencistów?

    ---
    Avast.