  • Data: 2015-01-26 08:48:46
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ma4ohu$to2$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    przez to zmiejsza należny 3RP podatek. Gdyby to dotyczyło jednej osoby to byłby
    niewielki problem, ale to jest duża skala.
    to decyduje umowa w której jest zapis o bezpłatnym zakwaterowaniu. Gdyby go nie było
    i gdyby z pensji menagerowie płacili czynsz za wynajem to podatek byłby i od firmy i
    od nich. Od nich mały, od firmy duży.

    > Nadal nic nie rozumiesz - firma płacąca za najem ma koszt, wynajmujący
    > ma zysk. Który na pewno opodatkuje w Polsce.

    Wynajmujący ma zysk, jeżeli jest nim polska firma (deweloper), ale jeżeli jest nim
    spółka córka?
    Polskiego dewelopera nie stać na budowę i utrzymanie w połowie pustego wielkiego
    apartamentowca.

    pozdr

    ---
    Avast.