  • Data: 2015-01-26 08:16:26
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co z tego wynika? Że żywność była droższa niż w USA, że ludzie w USA zarabiali
    więcej niż w PRL? To oczywiste że tak, ludzie w USA zarabiali więcej niż w ludzie w
    PRL i więcej niż w Niemczech, Francji czy Itali.

    > Porówywanie zarobków ludzi w PRL do USA to zwykła demagogia. Zapytaj sie swoich
    rodziców czy mieli ciągłe problemy finansowe, brak pracy lub pieniędzy, czy byli
    bezrobotni, czy korzystali z pomocy MOPS, czy zdychali pod płotem bo nie stać ich
    było na lekarza lub szpital?

    To, że jesteś typem człowieka "mogą mnie dymać, byle micha była pełna"
    nie oznacza, że miałabyś narzucić taki niewolniczy system narzucać
    normalnym ludziom. Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    --
    Liwiusz