  • Data: 2015-01-25 09:56:26
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W moim mieście zbudowano ponad 100 reprezentacyjnych apartamentowców, połowa stoi
    pusta, w drugiej zachodnie firmy wynajmują mieszkania dla swoich menagerów. Koszt
    wynajmu oczywiście idzie w koszty ich działalności, czyli zmiejsza podatek należny
    3RP.

    Oczywiście nie wiesz o czym piszesz, jak zawsze. "Oczywiście" koszt
    jednego jest zyskiem drugiego.

    > TBS zbudował też osiedle dla zwykłych ludzi. Do centrum autobusem MPK jedzie sie
    godzinę. No i trudno uwierzyć ale to osiedle nie jest podłączone do kanalizacji.
    Widziałam różne cuda za "komuny" (np. "misia") ale taki to tylko w 3RP.

    Czyli jak zwykle - prywatne wychodzi lepiej, "społeczne" - do bani. Jak
    to w komunie.

    --
    Liwiusz