eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyszła mi reklama z banku.Re: Przyszła mi reklama z banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganew
    s.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <jo179u$37g$1@news.dialog.net.pl> <jo19ul$aoe$81@usenet.news.interia.pl>
    <jo1aei$24v$2@inews.gazeta.pl> <jo1agu$aoe$82@usenet.news.interia.pl>
    <jo2neg$hlr$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo3451$clo$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Date: Sat, 5 May 2012 15:42:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 38
    Message-ID: <4fa52e34$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.96.166
    X-Trace: 1336225332 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1296 83.10.96.166:15060
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:703144
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    >>> Myślę, że babcia jako osoba doświadczona życiowo powie mu po
    >>> prostu, żeby
    >>> nie zajmował się pierdołami, bo szkoda na to cennego czasu.
    >>
    >> Skoro to pierdoły, to po kija te wszystkie podpisy i wyrażanie
    >> zgody na
    >> kolejne pierdoły?
    >
    > Żeby wyznawcy "Świętych Danych Osobowych Wartych Więcej niż
    > Rekordowa
    > Kumulacja w Totka" mogli się nad taką umową pochylić pomodlić przez
    > chwilę
    > i z dziką satysfakcją NIE wyrazić zgody.
    >
    > Bo innego sensu ta cała szopka z "ochroną" danych osobowych nie ma.

    Widać niektórym osobom fizycznym przeszkadza, że dzwoni telefon, a
    jakiś komiwojażer/ka zaczyna: mam dla pana świetną ofertę...
    I tak parę razy w ciągu dnia.
    Widać niektórym przeszkadza, że czekając na ważne SMS-y dostają
    kilka z serii: Wygrałeś właśnie Merszczydesa, wyślij "Tak" na numer...
    I tak kilka razy w ciągu dnia.
    Widać niektórym przeszkadza, że dostają komunikat o przychodzącym
    mailu, a tam napisane: przygotowaliśmy dla ciebie świetną ofertę...
    I tak kilka/naście/dziesiąt razy w ciągu dnia.

    Ale to pewnie jakieś dziwadła, wyznawcy Świętych Danych Osobowych,
    prawda?


    ===
    Opisane sytuacje są uciążliwe, tylko niewiele mają wspólnego ze
    Świętymi Danymi Osobowymi. Przecież zadzwonić czy wysłać sms można na
    jakoś-tam wygenerowany/wylosowany numer, kompletnie nie wiedząc kto
    jest abonentem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1